محل تبلیغات شما

سیر تکاملی تداوم پذیری به عنوان استراتژی بازاریابی: شروع دوره جدید

چکیده

زمان شاهد فازهای مختلف استراتژی بازاریابی است. خارج از این موضوع، تداوم پذیری موضوع کلیدی است که در طول زمان در بخش استراتژی بازاریابی پدید آمده است. در فاز ابتدایی تر در دهه 1970، مسائل بوم شناختی به عنوان الگویی جدیدی در استراتژی بازاریابی بوجود آمد. سپس در دهه بعدی، مسائل اجتماعی شهرتی بدست آورده و همراه با بوم شناسی ظهور کردند. ارزیابی مجدد این مسائل منجر به تحول مسائل محیطی یا محیط سبز در استراتژی بازاریابی گشت و حال تداوم پذیری در زمینه استراتژی بازاریابی به مرکز توجه محققان تبدیل شده است. بنابراین، هدف از این مقاله در ابتدا، بررسی و درک مفاهیم استراتژی بازاریابی و تداوم پذیری است، سپس، در مورد تکامل تداوم پذیری در استراتژی بازاریابی بحث خواهد شد و در نهایت، در مورد آینده استراتژی بازاریابی تداوم پذیر بحثی صورت خواهد گرفت.

 

کلمات کلیدی: بازاریابی سبز، استراتژی بازاریابی، توسعه پایدار، توسعه پایدار استراتژی بازاریابی

تعاونی موندراگون نمونه موفق پیاده سازی تعاونی اقتصادی از ایجاد تا موفقیت

برنامه ریزی استراتژی بر مبنای سناریو بر اساس مدل چرماک

ترجمه مقاله Evolution of sustainability as marketing strategy: Beginning of new era Vinod

بازاریابی ,استراتژی ,تداوم ,پذیری ,مسائل ,دهه ,استراتژی بازاریابی ,تداوم پذیری ,در استراتژی ,از این ,در مورد

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

حقوق و دیگر هیچ