محل تبلیغات شما

Procedia - Social and Behavioral Sciences 37 ( 2012 ) 482 – 489

77-0428 © 2012 Published by Elsevier Ltd. Selection and/or peer-review under responsibility of Symbiosis Institute of International Business (SIIB)

doi: 10.1016/j.sbspro.2012.03.313

International Conference on Emerging Economies - Prospects and Challenges

(ICEE-2012)

Evolution of sustainability as marketing strategy: Beginning

of new era

Vinod Kumara*, Zillur Rahmanb, A. A. Kazmic and Praveen Goyald

a,b,dDepartment of Management Studies, Indian Institute of Technology, Roorkee - 247667, Uttarakhand, India

cDepartment of Civil Engineering, Indian Institute of Technology, Roorkee - 247667, Uttarakhand, India

 

تعاونی موندراگون نمونه موفق پیاده سازی تعاونی اقتصادی از ایجاد تا موفقیت

برنامه ریزی استراتژی بر مبنای سناریو بر اساس مدل چرماک

ترجمه مقاله Evolution of sustainability as marketing strategy: Beginning of new era Vinod

of ,and ,institute ,technology ,indian ,a ,institute of ,roorkee 247667 ,247667 uttarakhand ,technology roorkee ,of technology ,roorkee 247667 uttarakhand ,technology roorkee 247667

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها